Τρίτη 30 Απριλίου 2013

"Ένα σπίτι για πάντα εδώ" by Dominic


Ένα πράγμα που μαθαίνεις όσο προχωράει η ζωή σου είναι η συναισθηματική αξία που έχουν οι τόποι συνάντησης.



Στην αρχή ήταν το σπίτι μου. Εκεί μαζευόμασταν και γυρίζαμε βιντεάκια για μέρες ολόκληρες. Ήταν οι πιο ευτυχισμένες μέρες του χρόνου... Δεν ξέρω για πόσο καιρό θα βρίσκομαι εκεί ακόμα.

Στη συνέχεια ήταν ο Νάρκισσος. Μία ταβέρνα κοντά στο σπίτι μου στην οποία φίλοι αληθινοί έκαναν το πιο ωραίο πράγμα στον κόσμο: γελούσαν. Ο Νάρκισσος μετά από λίγα χρόνια έκλεισε.

Έχω έναν στόχο στη ζωή μου. Έναν στόχο πολύ σημαντικό. Μπορεί να τα καταφέρω, μπορεί και να αποτύχω. Το Γλέντι είναι το σπίτι μου, είναι ο Νάρκισσος. Είναι ο χώρος που συνυπάρχω με τους πιο σημαντικούς ανθρώπους μου. Ο χώρος που δημιουργώ. Ο χώρος που γελάω. Ο χώρος που νιώθω ζωντανός με την πραγματική - όχι τη βιολογική - έννοια του όρου.

Ο στόχος μου είναι, λοιπόν, αυτό το σπίτι να είναι πάντα εδώ. Για να με κρατάει αληθινά ζωντανό στα εύκολα και τα δύσκολα.


Την αξία σ' έναν χώρο τη δίνουν οι άνθρωποι.
Alejandro, Λούη, Νίκο, Φένια, Kat, Κώστα, MonkeyFeet,
Angie, Δανάη, Μαριτίνα, dAre, Breed, Φαίδρα, Στέφανε, Yanka:

 Χρόνια μας Πολλά...

Υ.Γ: Το γέλιο είναι μία βασική αξία στη ζωή μου. Ο Νίκος με κάνει να γελάω όσο ελάχιστοι εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Σ' αυτόν και σε όποιον του έδωσε το χάρισμα αυτό, αφιερώνω αυτό το κείμενο. Όποιος κάνει τον άλλον να γελάσει σαν μικρό παιδί, δεν ξεχνιέται ποτέ.




5 σχόλια:

  1. Σας αγαπώ όλους και σας φιλώ!Ελπίζω να μπορέσω να γράψω και εγώ 2 λόγια σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προσωπικά νιώθω ότι χρωστάω ευγνωμοσύνη στο glenti, γιατί με ''ξύπνησε'', μετά από λήθαργο χρόνων. και μου θύμησε γιατί αγαπώ κάποια πράγματα, με τσίγγλισε να ασχοληθώ μαζί τους, έστω και αν δεν καταφέρω ποτέ να τα φτάσω στο τέλειο σημείο που ήθελα(αυτό ήταν και ο λόγος που τα είχα παρατήσει.το τέλειο όμως είναι άπιαστο, άρα ανούσιο.) και το πιο σημαντικό... μου έδωσε τον χώρο για να εκφραστώ, να ακουστώ, να περάσω μηνύματα που θέλω να βγάλω από μέσα μου και δεν ήξερα πως. και ναι, με έκανε και εμένα πολλές φορές να γελάσω, να γελάσω δυνατά, γελοία, με την ψυχή μου, με κλάμματα. είναι έμπνευση, είναι πηγή δημιουργικότητας και τόπος δημιουργίας. και ναι, είναι ένα σπίτι για πάντα εδώ.. ευχαριστώ για αυτό :) χρόνια μας πολλά και χρόνια μας καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι σαφές που ειναι αφιερωμενη αυτη η ημερα. Το Γλεντι είναι ένα σπιτι που δεν μπορει να το αγγιξει κανεις. Δεν είναι υλικο για να το παρει καποια τραπεζα, ειναι πνευματικο και αυτο δεν μπορει να στο παρει κανεις ! Και του χρονου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To Γλέντι είναι ένα σπίτι για όλους μας! και δεν μπορεί πράγματι να το αγγίξει κανείς.. Χρόνια μας πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να ζησει το γλεντι κ χρονια πολλα μεγαλο να γινει κ παντα πρωτια !!! ΠΑΜΕ ΡΕ ΓΛΕΤΖΕΔΕΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή